|
Tails
|
 |
« on: 05.05.2010, 22:43 » |
|
SERVERIN SÄÄNNÖT
tässä tekstissä levelin 4 ja pienemmälle: jos tekstissä lukee "räjäytä" mutta sinulla ei ole tarpeeksi leveliä räjäyttämiseen- käytä kickiä. levelin 4a ja suuremmille: jos tekstissä lukee "kickaa" mutta sinulla on tarpeeksi leveliä räjäyttämiseen- käytä kickia (paitsi jos tekstissä lukee "räjäytä")
1.ESTÄJÄ estämistä on ainoastaan jos sinut tiputetaan alas tahalteen kentän alussa tai jossain muualla. voit kickata estäjät tai räjäyttää. muuten sinun ei tarvitse huomioida. tämä sääntö ei ole käytössä jos haamumoodi on päällä.
2.NOOBI 2.1. jos pelaaja on jo kaukana, mutta 1-2 muuta pelaajaa hidastelee- räjäytä tai kickaa heidät. tämä on vain niille jotka varautuvat hyppyyn infernuksella liian kaun, joka ei osaa mennä ylös moottoripyörällä, joka ei osaa hypätä bmx:llä jne. 2.2. muuten sinun pitäisi auttaa uusia ja opettaa heitä.
3.HUIJARI 3.1. Ensiksi yritä katsoa chattia kokoajan. ja jos et nähnyt että joku osti korjauksen, painovoima iskun tai että tapahtui maanjäristys, mutta pelaaja on korjaantunut, hypännyt tai käyttänyt ilmajarrua - elä bannaa. odota että hän tekee sen uudestaan, bannaa vain sillon. 3.2. Voit bannata serial numeron, käyttämällä !sban siihen. 3.3. Elä koskaan bannaa jos et nähnyt että hän todella huijasi. Elä bannaa jos kaikki huutaisivat "cheater cheater",odota että itse näet sen.
4.HERJAAJA 4.1. Syyllinen herjaamiseen on se pelaaja joka yllyttää herjaamiseen, tai joka on aloittanut herjaamisen (jos ei ole näkyvää syytä). parasta on hiljentää se joka herjasi enemmän kuin 1-2 kertaa ja spammaa sillä. 4.2. Lista pelaajista jotka voivat saada rankaistuksen ilman syytä: [KZN]Snake, kukavaan GMC klaanista.
5.LAGAAJA Kickaa hänet vain jos hän lagaa tosi paljon ja kokoajan, mikä tekee muille pelaajille mahdotonta pelata normaalisti. Jos pelaaja lagaa joskus tai tietyssä paikassa/kentässä- parasta olisi räjäyttää hänet
6.SPÄMMÄÄJÄ Jos joku spämmää käskyillä- kerro minulle äkkiä. Jos joku spämmää tekstillä- voit hiljentää hänet, jos hän jatkaa- kickaa. spämmi on 10 viestiä 5 sekunnissä esimerkiksi.
7.MAINOSTAJA Pelaajat voivat mainostaa servereitä/sivuja vain kerran per peli. Jos ne spämmäävät mainoksilla- kickaa.
8.ONGELMAT 8.1. Jos kenttä ei käynnisty ja chatti sanoo jotain 32:sta syntymäpaikasta- kerro minulle kentän nimi. 8.2. Jos seuranta on menny jumiin ja näyttää samaa kohtaa- liity peliin uudelleen, odota seuraavaa kenttää ja jos se ei korjaantunut- kerro minulle. 8.3. Jos joku kenttä meni hajalle/jumittaa eikä maanjäristyksen takia- kerro minulle. 8.4. Jos uskot että joku hiljennettiin/kickattiin/bannattiin epäreilusti- kerro minulle. 8.5. Jos scripti/adminin paneeli toimii oudosti/jumittaa- liity peliin uudelleen, odota seuraavaa kenttää ja jos se ei korjaantunut- kerro minulle.
9.MUUTA 9.1. Elä paina korjaa, tuhoa, anna banshee, anna ak-47 ja muita samanlaisia näppäimiä adminin paneelissa. kilpa modin pitäisi valittaa virheistä. Jos se tapahtui- kickaa se pelaaja jolle annoit AK-47/bansheen. 9.2. Voit bannata pelaajia 12-24 tunniksi, vain valitse hänen nimi adminin paneelissa ja paina bannaa. 9.3. Joka admin voi vaihtaa kentän !nextmap käskyllä kerran päivässä. 9.4. Elä bannaa pausen käyttämisestä. parempi räjäyttää tai kickia. 9.5. Emme koskaan sano "admini on aina oikeassa" tai "sinä olet väärässä". Adminit jotka hiljentää muiden mielipiteiden vuoksi saa potkut ryhmästä. 9.6. Tiimitappo on sallittua. 9.7. Minigun ei ole sallittu missään 9.8. Elä poista hiljennystä itsestäsi jos pyöräytät hiljennyksen Roll:issa
10. Ghostmode Sinun täytyy activoida haamumoodi joka kentässä, paitsi crosseissa, windows kentissä, missed ja weeeetube 3:sessa. Elä activoi haamumoodia RED serverillä. Activoidaksesi haamumodi kirjoita /gm. Elä poista haamumoodia käytöstä.
11.JUMIUTUNUT 11.1. Jos joku on jumissa mutta hänellä on mahdollisuus voittaa- räjäytä hänet. 11.2. Jos pelaaja on jumissa mutta pelissä on vielä yli puolet pelaajista elossa- elä räjäytä häntä, ehkä hän kuolee itestään. 11.3. Jos pelaaja on jumissa ja estää reitin muilta- räjäytä hänet. 11.4. Jos joku on jumissa mutta hän kuolee kohta hunterin tai jonkun muun takia- elä kickaa häntä (mutta räjäytä jos haluat).
Ainoat joitten ei tarvitse noudattaa sääntöjä ovat [FOTL]Tails ja Aiboforcen, mutta me yleensä pidämme
© [FOTL]arpe
|